Маніторынг аўтаматычных сістэм

АДСОЧВАННЕ ПРАЦАЗДОЛЬНАСЦІ АЎТАМАТЫЧНЫХ СІСТЭМ ДЛЯ ХУТКАГА І СВОЕЧАСОВАГА РЭАГАВАННЯ НА МАГЧЫМЫЯ ЗБОІ

ІТ-інфраструктура

Маніторынг аўтаматычных сістэм дазваляе працаўнікам ІТ-падраздзялення адсочваць працаздольнасць аўтаматычных сістэм 24/7 для хуткага і своечасовага рэагавання на магчымыя збоі.

Перавагі сістэмы

    • Атрыманне зводнай інфармацыі пра стан аўтаматычных сістэм, усталяваных у Банку / на прадпрыемстве;
    • Адсочванне працаздольнасці аўтаматычных сістэм 24/7;
    • Праца ў актыўным рэжыме (сістэма Маніторынгу запытвае інфармацыю ва ўліковых сістэм) і ў пасіўным рэжыме (уліковая сістэма перадае інфармацыю для Маніторынгу);
    • Адсочванне дынамікі ўзнікнення памылак па графіках працаздольнасці сістэм;
    • Выяўленне патэнцыйнай рызыкі па збоі сістэмы і своечасовае паведамленне;
    • Атрыманне паведамленняў у выпадку выяўлення збою сістэмы для магчымасці своечасовага рэагавання і для забеспячэння працаздольнасці сервераў.

Функцыянал сістэмы

Сістэма «Маніторынг аўтаматычных сістэм» адсочвае працаздольнасць наступных сістэм:

Маніторынг аўтаматычных сістэм 

Магчымасці сістэмы Маніторынг аўтаматычных сістэм:

  • Ацэньвае стан сістэм у межах групы і адлюстроўвае статыстыку памылак ды іншых сканаваных параметраў;
  • Працуе ў розных рэжымах для атрымання ўсебаковай інфармацыі: запытвае інфармацыю ва ўліковых сістэм у актыўным рэжыме ці атрымлівае і апрацоўвае інфармацыю ад уліковай сістэмы;
  • Самастойная праца з дадаткам без прыцягнення распрацоўшчыка: налада карыстальнікаў і роляў доступу ў Банку;
  • Гнуткая налада логікі адсочвання памылак па сістэмах: від памылкі, умовы памылкі, гукавы сігнал, колькасць паўтораў памылкі для паведамлення, крытэрыі прыняцця рашэння пра верагоднасць узнікнення адмовы;
  • Паведамленні пра магчымыя адмовы можна наладзіць для розных атрымальнікаў у залежнасці ад дзён тыдня, часу надыходу падзеі, тыпу сістэмы;
  • Хуткае ўсталяванне сістэмы: усталяванне аўтаномнага модуля і індывідуальная налада пад сістэмы прадпрыемства/банка.
Падзяліцца ў сацсетках:
  • Задаць пытанне спецыялісту
  • Заказаць прэзентацыю