Банкі

Электронныя каналы абслугоўвання

Дыстанцыйнае банкаўскае абслугоўванне - аддалены доступ да паслуг фінансавай установы. Аплата рахункаў, пераклад сродкаў, выпіска з карты - з ДБА стандартныя банкаўскія аперацыі даступныя ў любым кутку свету, дзе ёсць інтэрнэт. Кліент па бяспечным электронных каналах аператыўна перадае свае распараджэння ў банк і атрымлівае патрэбную яму інфармацыю. Дыстанцыйнае банкаўскае абслугоўванне эканоміць час і дазваляе кліентам выбраць зручны для іх фармат ўзаемадзеяння.


      Кампанія "СІСТЭМНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ" прапануе некалькі электронных каналаў абслугоўвання: ад прыкладанняў на смартфон для асабістага карыстання да прадуктаў для аўтаматызацыі бізнес-працэсаў.

CRM-сістэмы

Кіраванне грашовымі сродкамі і каштоўнымі паперамі
Сістэмы BI

Сістэмы аналітыкі для банкаў граюць ключавую ролю пры арганізацыі і планаванні працы. Аналітычныя платформы дапамагаюць кіраўнікам прымаць узважаныя кіраўніцкія рашэнні, зыходзячы з наяўнай інфармацыі. Дзякуючы Business Intelligence, банкі атрымліваюць магчымасць рашаць адразу некалькі ключавых задач, пачынаючы ад аператыўнага доступу да інфармацыі і сканчаючы маделіраваннем асноўных паказчыкаў дзейнасці.


      Кампанія «СІСТЭМНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ» прапануе новы падыход да пабудавання аналітычных платформаў ў банку –
      справаздачна-аналітычную платформу новага пакалення START-B.


START-B уключае ў сябе падсістэмы:

  • Кіраўніцкі ўлік і справаздачнасць;
  • Кіраванне банкаўскімі рызыкамі;
  • Справаздачнасць у адпаведнасці з МСФС
  • Справаздачнасць рэгулюючым органам.

Сістэма START-B спалучае ў сябе патрабаванні менеджменту банка да аналітычнай інфармацыі і сучасныя трэнды для Self-service BI сістэм (інфармацыйныя панелі, аналітычныя кубы, інструменты Slicing and dicing, графічны інтэрфейс (drag & drop)).

Аўтаматызаваная банкаўская сістэма
Рызыка-менеджмент
Бухгалтарскі ўлік і справаздачнасць
Падзяліцца ў сацсетках:
Далей
Небанкаўскія крэдытна-фінансавыя арганізацыі
  • Задаць пытанне спецыялісту
  • Заказаць прэзентацыю