Нам важны Ваш голас!

26.11.2015

Нам важны Ваш голас!


Біяметрычныя метады ідэнтыфікацыі асобы набіраюць усё большую папулярнасць, аднак канкрэтных прыкладаў рэалізацыі праектаў з выкарыстаннем падобных методык не так шмат. Кампанія «СІСТЭМНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ» прыняла ўдзел у інавацыйным праекце па інтэграцыі галасавой біяметрыі c CRM-сістэмай банка «Прыорбанк» ААТ. 

Аб'ектам аўтаматызацыі ў рамках праекта стала стандартная працэдура аўтэнтыфікацыі кліента ў кантакт-цэнтры, падчас якой абанент (кліент банка) запытвае ў аператара інфармацыю, якая патрабуе пацвярджэння яго асобы (напрыклад, інфармацыю аб рахунках або дагаворах). Для магчымасці правядзення галасавой аўтэнтыфікацыі кліента выраблена ўкараненне дадатковага працэсу рэгістрацыі галасавога эталона - лічбавага файла, які ўлічвае 74 характарыстыкі галасы. У працэсе рэгістрацыі галасавога эталона ў базу дадзеных банка з гэтага часу будзе захоўвацца галасавой эталон кожнага кліента.

Пры звароце кліента ў кантакт-цэнтр банка сістэма вырабляе распазнаванне яго голасу ў адпаведнасці з эталонам, затым сістэма аўтаматычна паведамляе аператару аб ступені супадзення голасу кліента з яго эталонам. Пры станоўчай ідэнтыфікацыі кліента, дадатковая ідэнтыфікацыя па нумары пашпарта ці нумары тэлефона не патрэбна. 

Дадаткова сістэма абсталявана адмысловымі механізмамі шумапрыглушэння, што дазваляе правесці аналіз галасы нават пры наяўнасці старонніх гукаў. У сістэме таксама ўлічваюцца варыятыўныя характарыстыкі галасы (змененага з прычыны лёгкага захворвання, старэння), дзякуючы пастаяннаму працэсу ўзбагачэння галасавога эталона.

Праект быў рэалізаваны пры ўдзеле ТАА «Цэнтр маўленчых тэхналогій», чыя сістэма VoiceKey.AGENT паспяхова інтэграваная спецыялістамі кампаніі «СІСТЭМНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ» з CRM-сістэмай «Прыорбанк» ААТ. Дадзены праект з'яўляецца першым у сферы прымянення біяметрычных тэхналогій пацверджання асобы ў банкаўскай сферы не толькі ў Беларусі, але і ў краінах СНД. 

Укараненне сістэмы галасавой біяметрыі дазволіць не толькі скараціць час апрацоўкі званкоў у кантакт-цэнтры, але і павысіць ўзровень бяспекі пры працы з інфармацыяй, выключаючы выпадкі ашуканскага абыходжання з дадзенымі кліента банка.

DSC_0514_.JPG.jpg
 

Для даведкі:

Галасавая аўтэнтыфікацыя кліента – гэта працэс супастаўлення галасавой мадэлі кліента, атрыманай у працэсе тэлефоннай размовы з кліентам у кантакт-цэнтры, з існуючым галасавым эталонам дадзенага кліента ў базе дадзеных.


Падзяліцца ў сацсетках:
Далей
Будучыня лічбавага банкінгу і трансфармацыя фінансавага бізнесу – асноўныя пытанні Форуму "Банкіт'2015"